• head_banner_01

Lubrication Winch è a so impurtanza

Lubrication Winch è a so impurtanza

A friczione, a teoria di a lubricazione è a tecnulugia di lubricazione sò u travagliu di basa in a ricerca di u vinu.U studiu di a teoria di lubrificazione di pressione dinamica di fluidu elasticu, a popularisazione di l'oliu lubrificante sinteticu è l'aghjunzione curretta di additivi di pressione estrema in l'oliu pò micca solu migliurà a capacità portante, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu,

Lubrication
1. U riduttore di gear hè lubricatu cù l'oliu d'ingranaggio d'inguernu o l'oliu di cilindru saturatu, è a superficia di l'oliu deve assicurà chì u verme hè cumplettamente immersa in oliu.U riduttore hè utilizatu una volta à l'annu per cambià l'oliu.
2. U cuscinettu di l'arbulu principale è u cuscinettu di l'estremità di l'arbulu di output di u riduttore deve esse rimpiazzatu o supplementatu regularmente cù grassu di basa di calcium no.4, è l'oliu deve esse cambiatu una volta ogni dui anni.
3. L'oliu lubricating deve esse aghjuntu à l'ingranaggio apertu prima di principià ogni volta.
4, u restu di e parti di lubricazione deve esse lubricatu prima di ogni iniziu, in particulare l'anellu di spinta trà i dui ingranaggi nantu à l'arbulu di output di u riduttore è a manica di l'arburu di l'ingranaggio attivu deve esse pienu d'oliu lubrificante.

impurtanza
Per u winch, a lubricazione curretta è puntuale hè assai impurtante, perchè a superficia sliding relative sottu pressione, se in un statu di attritu seccu, un tempu assai cortu serà danatu.Una bona lubricazione pò assorbe l'impattu è a vibrazione di a trasmissione di l'ingranaggi, riduce u rumore di l'ingranaggi;Impedisce l'incollamentu di a superficia dentale è l'abrasione;riduce l'usura di a superficia dentale;Relativu à migliurà a capacità di a superficia di i denti è altri rolu impurtante.È in l'utilizatori di winch, assai ùn capiscenu micca u rolu impurtante di lubricazione, ùn anu micca abbastanza attente à a lubricazione di winch, oliu lubrication winch casually, ùn risponde micca à i requisiti di usu.In u campu di a manipulazione di fallimentu di u winch, ci sò parechji accidenti causati da una mala lubricazione.


Tempu di Postu: Apr-27-2022