• head_banner_01

Caratteristiche è cundizioni di funziunamentu di i solchi LEBUS

Caratteristiche è cundizioni di funziunamentu di i solchi LEBUS

I groove di corda LBS sò cumposti di groove di corda dritta è di groove di corda diagonale per ogni tonda di u tamburinu, è a pusizione di i groove di corda dritta è di i groove di corda diagonale per ogni volta hè esattamente a stessa.Quandu a corda di filu hè avvolta in parechje strati, a pusizione di u puntu di transizione di traversu trà a corda di filu superiore è a corda di filu inferjuri hè fissata à traversu a groove di corda diagonale, in modu chì l'attraversu di a corda di filu superiore hè cumpletu in a sezione diagonale. .In u segmentu di groove di corda dritta, a corda di filu superiore cade cumplitamenti in a groove formata da dui cordi di filu inferjuri, chì formanu u cuntattu di linea trà e corde, in modu chì u cuntattu trà e corde di filu superiore è inferiore hè stabile.Quandu a corda hè tornata, l'anellu di ritenzione di u passu cù una flange di ritornu à e duie estremità di u tamburinu hè utilizatu per guidà a corda per cullà è vultà in modu lisu, evitendu a corda disordinata causata da a corda chì si taglià è si strinse l'una l'altra, in modu chì a corda hè tornata. hè dispostu pulitamente è transizione liscia à u stratu superiore, è rializà avvolgimentu multi-layer.

I flange di u tamburinu sò perpendiculari à u muru di u tamburu in ogni cundizione, ancu sottu a carica.

A corda deve esse tenuta sottu tensione in u prucessu di spooling in modu chì a corda serà sfracicata contr'à u muru di groove.Quandu u spooling ùn pò micca scuntrà sta cundizione, un rullu di pressa deve esse usatu. Hè generalmente cunsigliatu chì a tensione di a corda deve esse almenu 2% di tensione di rottura o 10% di carica di travagliu.

U intervallu di l'angolo di a flotta ùn deve esse generalmente mai più di 1,5 gradi è micca menu di 0,25 gradi.

Quandu a corda di filu liberata da u tamburinu gira intornu à a gabbia, u centru di a gabbia deve esse sopra u centru di u tamburu.
A corda deve esse mantinuta tonda, micca solta, ancu sottu a carica massima.

A corda deve esse struttura anti-rotazione.
Per piacè misurate u cambiamentu di diametru di a corda sottu una carica diversa.


Tempu di Postu: Apr-27-2022